در جست‌‌وجوی زندگی
هالی هیمنه

بخش اعظمی از گذشته، و لحظاتی که در آن زندگی کرده‌ام را نمی‌توانم به یاد آورم. نوشته‌های پیشینم را می‌خوانم و گاهی تعجب می‌کنم از اینکه آیا من بوده‌ام که چنین حرف‌هایی زده، و با چنین کلماتی؟

آخر روزی فرا خواهد رسید که از من چیزی جز کلماتی که نوشته‌ام نخواهد ماند. و شاید آن هنگام، حقیقی‌ترین ظهورِ وجودِ منی باشد که هیچ‌گاه وجود نداشته است. می‌ترسم!


پی‌نوشت: این نوشتن‌ها، ما را محکوم می‌کند به فراموش نکردن و همه چیز را در حالِ شدن دیدن. دوباره از توی برچسب‌های مدیریت، این جمله از نیچه را خواندم:
شخصی که قدرت فراموش کردن ندارد و محکوم است که همه چیز را در حالِ شدن ببیند، دیگر بر هستی خود باور ندارد و همه چیز را به صورت نقاط متحرکِ در حال از هم پاشیدن می‌بیند و خود را در جریانِ شدن، گم می‌کند.

محض اطلاع: تنها به این دلیل که نمی‌شد این متن رو توئیت کرد اینجا منتشرش کردم. یکی از اون نوشته‌های پیشین هم، این بود.

  • ۲ گفت‌وگو
  • ۴۰۱ بازدید
  • ‎۱۰ آبان ۹۷، ۱۹:۲۲

گفت‌وگو

  • واقعا ترسم داره ، ولی این همون موهبت نوشتن هست نه؟
    دیدم بالاخره پست کوتاه گذاشتین.مورد تویتری بوده (:
    هست، ولی شاید نه برای کسی که نوشته‌شون. من خودم هیچ‌وقت نمی‌رم نوشته‌های قبلیم رو بخونم، مگر اتفاقی.

    اتفاقاً می‌خواستم اضافه کنم که «نوشته‌هام دارن کوتاه و کوتاه‌تر می‌شن و این نگران‌کننده‌ست برای من»، که صرف‌نظر کردم. :)
  • سلام 
    خیلی خوشحالم که فصل جدید وبلاگتون رو دوباره شروع کردید.امیدوارم موفق تر باشید. به نظرم مطالبتون یه جورایی الهام بخشه، چون از درون برآید و خیلی از خودسانسوری دور مونده و خبری از نقاب های رنگارنگ هم نیست.
    خواستم بگم من هم بالاخره در مقابل وسوسه های وبلاگ نویسی تسلیم شدم و به صورت آزمایشی جایی رو راه انداختم. خوشحال می شم تشریف بیارید و نظراتتون رو پای یادداشت ها بخونم.
    سلام
    ممنونم از لطفتون، و اینکه چقدر خوشحال شدم دیدم بالاخره وبلاگتون رو راه انداختید. حتماً. :)
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی