در جست‌‌وجوی زندگی
هالی هیمنه

بدبیاری... اخم... بدبیاری پشتِ بدبیاری... خشم... بدبیاری... خشم... خشم... بدبیاری... خشم... نه، نفسِ عمیق... نفسِ عمیق... خشم... نفسِ عمیق... ناراحتی... باز هم نفسِ عمیق... فکر... نفسِ عمیق... اشک؟! نه! نفسِ عمیق... فکر... نفسِ عمیق... خشم! خشم... حرف... نه... بدبیاری؟؟ نه! نفسِ عمیق... نفسِ عمیق... آرام باش... نفسِ عمیق... آرامی... نفسِ عمیق... نفسِ عمیق... و، نفسِ راحتِ عمیق. اوضاع تحتِ کنترل است. آخرین نفسِ عمیق. اوضاع خوب است. حالا اوضاع عالی‌ است!

پ.ن: اولین پستِ نوشته شده با گوشی. چند روزی لپ‌تاپ ندارم.

  • ۴ گفت‌وگو
  • ۳۴۶ بازدید
  • ‎۳۰ دی ۹۷، ۲۲:۵۲

گفت‌وگو

  • همین که اوضاع تحت کنترل هم باشه خوبه :)

    با گوشی نوشتن هم سخت نیست. من این کارو انجام دادم.
    بله. تحت کنترل باشه، آرامش بر می‌گرده. :)

    من چون به تایپِ ده‌انگشتی عادت دارم و برام لذتبخشه، تایپ‌کردن با گوشی حقیقتا برام عذابه! :)
  • کظم غیظ اینست آن را قی مکن
    تا بیابی در جزا شیرین سخن

    سیر ایستادگی شما در برابر خشم خیلی جالب بود :) 


    :)

    خوبه که جالب بوده. :)
  • یه کتاب دارم می خونم به اسم flow. کل حرفی که می خواد بزنه همینه. انسان زمانی خوشحاله که کنترل زندگیش دست خودش باشه. خوبه که کنترل زندگی رو به دست گرفتید.

    + با گوشی نوشتید و نیم فاصله هم زدید:)
    یه وقتایی واقعاً خیلی سخت میشه... یکسره اضطراب و خشم و نگرانی و ناراحتی هجوم میاره به آدم؛ یک‌هویی... باید بلد باشی خودت رو آروم کنی. آروم بشی، و جزءبه‌جزء مشکلات رو حل کنی. فکر کردن به همه‌شون آدم رو به وحشت می‌ندازه. ولی خوبیش اینه که وقتی به خودت تسلط پیدا کردی، اوضاع هم تحتِ کنترل میشه؛ خوب میشه؛ و عالی حتی!

    + از صفحه‌کلیدِ گوگل استفاده می‌کنم. هم اِعراب داره و هم نیم‌فاصله. بی نیم‌فاصله که نمیشه؛ هیچ‌جوره! ولی حالا دارم با کیبورد تایپ می‌کنم؛ ده‌انگشتی! :)
  • حسش قابل درک بود منتهی اگر مال من بود میشد قدم زدن
    خوبه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی