در جست‌‌وجوی زندگی
هالی هیمنه
‎۱۷ شهریور ۹۷

من یه خریدارِ واقعی بودم. یه خریدارِ واقعیِ به‌تمام‌معنی. می‌خواستم این رو داشته باشم. پس زنگ زدم. همونطور که خودش هم گفته بود، در حدِ نوعه. به فکر این بودم که چه قیمتی پیشنهاد بدم. خاموش بود. می‌دونی یعنی چی؟ خاموش! آه. حسرت.

+ می‌دونستید گاهی میشه به همین راحتی حالِ یه عده رو خوب کرد و خنده به لب‌هاشون آورد؟

  • ۶ گفت‌وگو
  • ۳۹۲ بازدید
  • ‎۱۷ شهریور ۹۷، ۲۳:۱۴

گفت‌وگو

  • به نظر میرسه مثل صندوق میوه که زیر صندوق با روی صندوق فرق میکنه، یکی از کبریت های اون زیر سوخته باشه!
    دقیقاً. بی‌حکمت نبوده که گفته «در حدِ نو»عه. 
  • یه بار یه پیتزای‌ در حد نو(!) گذاشته بودن، چون نمی‌خواستن بقیه‌ش رو بخورن :)))
    تو این جور مواقع حتی ممکنه اونی که تبلیغات رو گذاشته، صاحب شماره نباشه و عمدا بخواد شخص دیگه‌ای رو اذیت کنه:)))
    :))

    به نظرم قبل از گذاشتن آگهی تاییدیۂ شماره میگیرن. نمیدونم دیگه. 
  • :))


  • سلام
    نوشته های وبلاگتون حرف دل من هست اکثرشون فقط من ب این زیبایی در توانم نیست بنویسم
    چیزی از این پست آخری متوحه نشدم و همینطور از گفتگوهاتون
    شادی ؛باعث خوشحالی شدن؛ 
    سطحی یا عمیق 
    سلام
    لطف دارید.
    این پست چیزی جز یه شوخی نبود. این آگهی رو توی شیپور دیدم و کلی باعث شد من و بقیه بخندیم. گفتم اینجا هم قرارش بدم. یه نتیجه‌گیریِ مثلاً اخلاقی هم انجام دادم اون زیر که فقط یه شوخیِ مسخرۀ خالی نباشه. و از این حرفا.
  • فقط عبارت در حد نو...
    :)))
  • ممنون از توضیحتون
    من معتقدم ک هر گفته ای پیامی در پس و پیش خودش داره 
     برای همین فکر کردم در پس این نوشته ب ظاهر خنده دار پیامی هست ک من درکش نمیکنم 

    خواهش می‌کنم.
    احتمالاً به این دلیل که این اولین باری بود که چنین پستی توی این وبلاگ منتشر می‌شد. خب طبیعیه. :)
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی