در جست‌‌وجوی زندگی
هالی هیمنه
‎۱۷ تیر ۹۷

زوال آمال و رویاهایم را به چشم می‌بینم. چیزی نمانده که این سیل کاملا ویرانم کند. نه، حالم بد نیست؛ دیگر خوب و بدی حالی‌ام نمی‌شود.

گذشته از این حرفا، یادمه توی توییتر که بودم، همگی عادت داشتند هفته‌ای یکبار لینک پیام ناشناس می‌دادن و می‌گفتن نقدی، نصیحتی، انتقادی، پیشنهادی، فحشی چیزی اگه هست بیان بفرمایید. و طوری هم روی ناشناس بودن پیام‌ها تاکید می‌کردند که بالاخره یکی دو نفری بیاید و پیامی برایشان بگذارد. لحنم خارج شد انگار!

من تا حالا هرچی اینجا نوشته‌ام انگار طوری بوده که اصلا کسی بجز خودم اونارو نمی‌خونده. و از اونجایی که اهل کامنت دادنِ بی‌خود هم نیستم، به‌الطبع اینجا هم خیلی کم کامنت دریافت می‌کنم زیر پستهام. همچنین عادت بدی که دارم اینه که به هیچ وجه با کسی صمیمی نمی‌شم، یا لااقل تا اون حد که از ضمیر دوم شخص مفرد استفاده کنم. همهٔ اینا رو گفتم تا بدونید حتی یه بلاگرِ بیانی هم شاید محسوب نشم، بخاطر همین عدم ارتباط. با اینکه زیر نوشته‌های بقیه کامنت می‌ذارم، ولی به ندرت پیش میاد که دیالوگ باشن. علی ای حال، خواستم ببینم اینجا تنها خودمم یا کس دیگه‌ای هم هست. طبعا اگر انتقادی، پیشنهادی، نصیحتی، وصیتی، و در کل هرچی بود می‌شنوم. نمی‌دونم چی، شاید خودتونم ندونید. و در کل هیچی دیگه. اصلا نمیدونم چرا این حرفارو زدم. این اضافات هم به احتمال قوی موقتیه. همین. امکان نظر ناشناس رو هم باز می‌ذارم برای احتیاط. 

  • ۴ گفت‌وگو
  • ۵۸۸ بازدید
  • ‎۱۷ تیر ۹۷، ۰۱:۰۳

گفت‌وگو

  • چه وبلاگ خوب و تمیزی...
    از قلمت هم فوق العاده خوشم اومد :)
    لطف دارید ‌‌‌‌:) 
  • مدتی هست که این وبلاگ رو از طریق اینوریدر دنبال می‌کنم. خاموش خوندم چون احساسم می‌گفت نویسنده با کامنت رابطۀ چنان خوبی نداره. همین حرفی که نوشتید.

    باعث افتخاره که آقاگل مطالب اینجا رو دنبال میکنه. نه اینکه رابطهٔ خوبی با کامنت نداشته باشم، اتفاقا دوست دارم در مورد چیزی که نوشتم کسی حرفی بزنه، البته نه فقط در حد  «خوندم خیلی خوب بود». اون رو که همه می‌دونیم و کلا چیزی که خوب نباشه رو نمیخونیم. :) 
  • منم یه مدتیه که از وبلاگ یاسون رسیدم اینجا و فعلا چیز زیادی ازش نمیدونم که بتونم بگم. قالبتون رو دوست دارم اما :)
    اگه نمی‌دونید باید بگم قالب هم نتیجۀ سه روز وقت گذاشتنِ خودمه. :)
  • خواستم بگم که منم مدت نه چندان زیادیه که با وبلاگتون اشنا شدم و جزء محدود وبلاگ‌هاییه که پیگیر نوشته‌هاشم، ولی خب خیلی عادت  ندارم که کامنت بذارم :) 
    :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی